SFO - eksterne arrangementer i SFO tiden

Arrangement efter SFO

Flere elever deltager dagligt i diverse arrangementer både på, men også uden for skolen, mens de er i Kridthuset.

Derfor vil vi opfordre jer forældre til at tale med jeres børn om, hvordan de selv kan lære at holde øje med tiden - og dermed selv huske på at passe deres aktivitet, eller selv at komme hen til bussen.

I kan hjælpe jeres barn ved at give et ur med, der eksempelvis bipper, når barnet skal gå.

Den ansatte medarbejder, som sidder i Rundetårn orienterer det øvrige personale om klokken hver hele og halve time.

Vi mener at det er en del af det at gå i skole, at være selvhjulpen, og selv kan holde øje med tiden.

Vi er klar over, at der er tilfælde, hvor der er brug for at dispensere fra ovenstående.

Her kan der naturligvis træffes aftale med SFO-pædagogerne.